Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Trackball, myszka pionowa, klawiatura ergonomiczna - co wybr

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Trackball, myszka pionowa, klawiatura ergonomiczna - co wybrac
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Fri, 25 Oct 2019 10:56:41 +0200
Też próbowałem ale to było zbyt wysokie podparcie.

Może nisko siedzisz? Ja zaczynałem od maszyn do pisania i mi zostało siedzieć dość wysoko. W takiej pozycji, jeżeli oprzeć nadgarstki o blat stołu, musisz je mocno wygiąć do góry, aby ogarnąć klawiaturę i myszkę.

Do autora wątku: jeżeli nie próbowałeś, podkładka z wałkiem kosztuje grosze, moim zdaniem warto spróbować, poczucie ulgi jest prawie natychmiastowe.

Podebrałem synowi dużą wypasioną miękką podkładkę dla graczy tak że zsuwa się z krawędzie biurka ;-)

O dziwo (nie spodziewałem się) z Logi M705 dodała sporo precyzji.

Duże myszki (kiedy używasz całego nadgarstka, a nie tylko palców) niewątpliwie dużo zyskują od dobrej podkładki. Z małymi nie jest to takie krytyczne.