Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 24 Oct 2019 14:12:32 +0200
Dnia Thu, 24 Oct 2019 13:10:30 +0200, Andrzej P. Wozniak napisał(a):

> (pecet wie, że zasilacz to podstawa)

Jeśli mogę wrącić 3 grosze - zasilacz tylko z wiatrakiem w dnie.
Uzasadnienie - wolniejsze obroty przy tym samym wydatku powietrza,
lepsza izolacja akustyczna niz w przypadku wiatraka na tylnej ściance,
brak zawirowań na tylnej kratce, możliwość wymiany na podobny lecz
cichszy i 4-przewodowy z przedłużeniem wystarczającym do gniazda CPU-Fan
(a w dalszej kolejności, zastosowanie mojego pomysłu usprawnienia
chłodzenia procka).
--
Jacek
I hate haters.