Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 22 Oct 2019 20:04:49 +0200
Dnia Tue, 22 Oct 2019 19:17:32 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

> No ale pisanie na grupie, oglądanie filmów w FHD z youtube czy
> przeglądanie allegro chyba da się robić *cicho*, tak żeby inni domownicy
> nie przychodzili i nie zamykali mnie w pokoju?

Ja stosuję rozwiązanie które obywa się jednym wiatrakiem, wirującym przy
idle (czyli w większości przypadków) ok. 500 rpm a przy stresie 1200
rpm. I jest przez usytuowanie dosyć izolowany akustycznie. Jeśli cię
różnica między 3 wiatrakami  o obrotach rzędu 3000 rpm a jednym 1200
góra urządza, to jest rozwiązanie dla ciebie. Trudno organoleptycznie
określić poziom głośności ale w większości przypadków nie słyszę swojego
kompa choć stoi na biurku. Zywkły poziom głośności osiedla (nawet nocą)
maskuje ten cichy szum. Słychać w zasadzie tylko jak przyłożę ucho do
skrzynki.
--
Jacek
I hate haters.