Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Notebook Thomson Neo 14 - jak wejść do Boot Menu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Notebook Thomson Neo 14 - jak wejść do Boot Menu
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Thu, 4 Jul 2019 00:33:29 -0700 (PDT)
Notebook jak w temacie, a dokładniej UKNEO14A-2BK32. Usiłuję zainstalować
Linux'a z pendrive i nie mogę znaleźć włączania tego Boot Menu. W bios/efi -
znalazłem i ustawilem, ale tam jest za dużo opcji do ustawiania dla samego
tylko startu laptopa, więc to nie działa, jedyną szansę widzę w tym
jednorazowym Boot
 Menu, ustawianym zwykle w innych laptopach przez F12, choć bywa inaczej. W tym
nie mogę tego znaleźć więc jeśli ktoś ma takiego laptopa to proszę o pomoc.

  • [PECET] Notebook Thomson Neo 14 - jak wejść do Boot Menu, Universis <=