Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 23 May 2019 19:42:11 +0200
W dniu 2019-05-23 o 14:58, Filip454 pisze:

Moim zdaniem, lepiej kupić jakiś mikro lub mini komputerek. Najtańszą wersję NUC (na przykład) i na nim wszystko otwierać i wyświetlać.

Tam już jest coś takiego, ale raz zalogujesz się na nim, a innym razem potrzeba podłączyć coś, co się nie zaloguje. Wtedy jest walka z kablem i pierdylionem przejściówek z DisplayPort/Mini DisplayPort/Micro DisplayPort/HDMI/Mini HDMI/Micro HDMI/DVI na HDMI.
Stąd pomysł, że może jednak Wifiriffi..

W domu sprawdziłem jak się łączy mój laptop HP Power 15 z moim TV LG SK8500 z wbudowanym Miracast, i w sumie takie coś jest super. Dwa kliknięcia w laptopie, jedno potwierdzenie na TV i jest pulpit laptopa na TV. W przypadku Windowsa jedyne ograniczenie to minimum Windows 8.1.
Chyba więc jednak miracast'a dongla jakiś wybiorę. Może Benq QCast.

pozdrawiam.

--
Irokez