Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze?
From: ń <n@n.n>
Date: Fri, 24 May 2019 12:32:29 +0200
Czyli Miracast miałby działać jak bezprzewodowe HDMI wifi?
Z częstotliwością @60Hz ?
Napisz, jak Ci poszło.
I jak się ma do 'screen mirroring' znanego z wielu smart tv.

-----
sprawdziłem jak się łączy mój laptop HP Power 15 z moim TV LG SK8500 z
wbudowanym Miracast, i w sumie takie coś jest super.
Dwa kliknięcia w laptopie, jedno potwierdzenie na TV i jest pulpit laptopa na
TV.
W przypadku Windowsa jedyne ograniczenie to minimum Windows 8.1.
Chyba więc jednak miracast'a dongla jakiś wybiorę.