Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze?
From: ń <n@n.n>
Date: Wed, 22 May 2019 21:56:47 +0200
Z Chromecastem tak nabruździli, że do uruchomienia nie wystarczy jak kiedyś komputer (z Win), lecz musisz mieć smarkfona z Andkiem żeby ustawić hasło czy coś tam przez ściągniętą apkę. Która ze sklepu się nie uruchomi na innym Andku niż najnowszy, wtedy musisz szukać starszych wersji apki (wypadła mi nazwa z głowy, ale nic oryginalnego) po repozytoriach no i chyba bez konta google się nie da (przy samym ustawianiu).
Generalnie mnie największa qrwica ostatnich lat dopadała gdy to uruchamiałem,
ale później już chodzi bez telefonu.
Ale z Twojego opisu wynika, że to nie będzie pracowało standardowo w LAN, lecz w sieci ad hoc czyli łączyło się bezpośrednio z kompem? Tej opcji nie próbowałem (mam ver. 3 UHD, która woli ethernet niż wifi). A i standardowo to nie wyświetla "pulpitu", lecz okno, a najlepiej okno medialne (video) z okna przeglądarki. Do której trzeba dodać obsługę Chromecast.