Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Edimax ES-5240G+ V3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Edimax ES-5240G+ V3
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 21 May 2019 08:59:33 GMT
On Mon, 20 May 2019 06:54:21 +0000, Marcin Debowski wrote:
> gigabitowego switcha z min 8 portami w tym min jednym sfp. Znalazłem
> tytułowego, który kosztuje odpowiednik ca 250zł co jak na to co oferuje
> wydaje się 2-3x mniej niż konkurecja. Jedyne, czyego nie mogę się
> doszukać, to ile to żre prądu. Wolałbym z 16 portami, ale za taką ceną
> widze tylko ten. Co tu może być nie tak, że tak niska cena?
>
> https://www.amazon.com/Edimax-ES-5240G-V3-24-Port-Ethernet/dp/B0044X7SMM

Zdjęcie przedstawia inny model, z 16 portami i bez żadnych SFP... Ciekawe
co faktycznie w paczce przyjdzie.

Poza tym, będziesz musiał dokupić gniazda SFP, a to też koszt.

Kiedy 15 lat temu bawiłem się światłowodem w domu, to korzystałem z
tanich, malutkich transceiverów - takie małe puszeczki co z jednej strony
mają miedź, a z drugiej parę złącz ST (dziś pewnie istnieją z obecnymi
złączami). Rozważałeś coś takiego?

Mateusz