Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] miniaturowa klawiatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] miniaturowa klawiatura
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 20 May 2019 10:52:33 GMT
On 2019-05-19, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

> Dzięki za wyjaśnienie.
>
> Dość często. Po prostu chciałbym mieć klawiaturę, która będzie działać w
> każdej sensownej sytuacji. Dlatego początkowo myślałem o przewodowej.
> Później pojawiło się wiele ciekawych propozycji, wśród nich bluetooth, i
> pomyślałem, że jeśli zadziała po odpaleniu kompa to czemu nie. Skoro
> jednak nie działają to muszę porzucić ten pomysł i ewentualnie zostać
> przy radiowych.

W każdej sensownej sytuacji będzie działać np. ta, dodatkowo z touchpadem:
https://www.logitech.com/en-us/product/wireless-touch-keyboard-k400r

Nie jest to super-mikro, ale odpada problem myszy jeśli też potrzebujesz.
Używałem przez dłuższy czas.

A jak masz większy budżet to ta jest rewelacyjna i w dodatku
hybrydowa (unireceiver/BT):
https://www.logitech.com/en-us/product/living-room-keyboard-k830

--
Marcin