Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 18 May 2019 06:53:34 GMT
On Fri, 17 May 2019 23:56:24 +0000, Marcin Debowski wrote:
> Myślę, że przy dobrze wykonanych akumulatorach nie ma to obecnie za
> dużego znaczenia.

Nie ma, jeśli zakładać czas życia akumulatora do 3 lat.

> Z drugiej strony, normalne użytkowanie laptopa bizensowego to
> wielokrotne cykle ładowania i rozładowania, nie pełnego zwykle, ale
> jednak. I też nie ma problemu.

Z moim T510 sporo podróżowałem kilka lat temu. Pierwsze aku zajeździłem w
3 lata (tzn. straciło przez ten okres 50% pojemności). Aku wymieniłem,
przestałem jeździć - po 5 latach nowe aku ma 87% pojemności (teraz służy
w T520 małżonki, też bardziej jako UPS bo praca bez kabla zdarza mu się
bardzo rzadko).

Mateusz