Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Thu, 16 May 2019 13:06:50 +0200

Użytkownik "Filip454" <filip454.newsgroups@gmail.com> napisał w
wiadomości news:qbjdb5$if8$1@dont-email.me...
Upewniaj się zawsze, że uruchamiasz wymagające aplikacje na GPU
nVidia. Możesz sobie też ustawić w sterownikach, że wszystko działa na
mocniejszym GPU, ale uruchamianie takie nie ma sensu - po co używać
np. do gierki z lat 90-tych GPU 1050? Masz wtedy większy pobór prądu,
temperatury i większy szum.

Jak mam się upewnić, a raczej jak mam sterować tym, który GPU
będzie przy danej aplikacji używany?
Nie gram, komputer gamingowy kupiłam dla jego możliwości.

Jak już koniecznie chcesz ciszę pod obciążeniem to polecam program
ThrottleStop - możesz tam sobie ustawiać zegary procesora (spowalniać
lub przyspieszać, w zależności od tego co robisz - chłodzenie, razem z
tym, będzie zwiększać lub zmniejszać obroty).

Zastosuję, gdy próby ze sterowaniem którego GPU do "głośniejszych"
aplikacji używam nie dadzą wystarczająco dobrych rezultatów.

Dziękuję i pozdrawiam
Ewa