Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Thu, 16 May 2019 22:29:02 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5cddab0c$0$518$65785112@news.neostrada.pl...
Nie gram, komputer gamingowy kupiłam dla jego możliwości.
Nie wykluczyłaś, że nie zachce ktoś grać ;)
Od początku wątku cały czas pisałam, że nie będzie grania
na nowym laptopie.

Sprawdziłam temperaturę procesora programem HWMonit.
Zaraz po zalogowaniu dla wszystkich pozycji
Package, Core#0 - Core#3 wynosiła ona maksymalnie 53C.

Podczas działania antywirusa McAfee wynosia ona maksymalnie
Package 91C, Core#0 91C, Core#1 85C, Core#2 94C, Core#3 86C.

Podczas działania antywirusa AVG Free wynosiła ona maksymalnie
Package 75C, Core#0 73C, Core#1 71C, Core#2 74C, Core#3 66C.

Pytanie: czy temperatury osiągane przy działaniu McAfee nie są
zbyt wysokie, to znaczy szkodliwe dla procesora?

Mam spisane wszystkie parametry pokazywane przez program
WHMonit, a także zapisane w postaci plików. Jeśli coś warto
byłoby tu przeanalizować, to mogę podać.

Pozdrawiam
Ewa