Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki modem do karty SIM na USB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki modem do karty SIM na USB?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 09 May 2019 21:34:25 GMT
On 2019-05-09, Artur S. <Artus@sam.pl> wrote:
> Dziękuję za wszystkie wyjaśnienia i porady. Muszę to przemyśleć.

A jaki rozważasz budżet bo są jeszcze w końcu mobilne routery gsm. Tam w
zalezności od ceny masz albo mydełko wielkości sprasowanego pudełka
od zapałek, z akumulatorem i całą resztą np.:
https://souqcms.s3.amazonaws.com/spring/images/2017/Huawei/portable-wifi-4g/0-huawei-portable-wifi-4g-lte-router-dimensions-black.jpg

albo nieco większe ustrojstwo z potrzebą modemu i zewnętrznego
zasilania, ale też do ogarnięcia:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61-JRs-a81L._SL1500_.jpghttps://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61-JRs-a81L._SL1500_.jpg

Uzywałem obu. W tej chwili mam podobnąjak z pierwszego linku i bardzo
sobie na wyjazdach chwalę. Nie drenuje akumulatora telefonu, działa te
parę godzin (i zawsze można podpiąć do aku), można włączać, wyłączać w
parę sekund bez żadnych ceregieli i uzywać kiedy potrzeba.

--
Marcin