Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki modem do karty SIM na USB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki modem do karty SIM na USB?
From: ń <n@n.n>
Date: Fri, 10 May 2019 14:37:29 +0200
Spokojnie używałem Win XP do łączenia się ze smartfonem.
Smartfon rozgłasza sygnał jak router, ma swój IP i rozdziela adresy DHCP ze
swojej puli zależnej od producenta smartfonu.
W Win XP musisz włączyć szukanie okolicznych sieci wi-fi (albo przez system albo przez osobny program np. Intel PROSet, zależy co tam u siebie masz), wybierasz tę swoją smartfonową sieć i łączysz się podając ustanowione wcześniej w telefonie hasło do sieci.

Natomiast przez połączenie komputera z fonem kabelkiem USB mi nie poszło, nie i
już.

-----
Jestem już w zasadzie pewny, że moje kłopoty wynikają z używania Win XP po stronie laptopa i Win Phone po stronie smartfona.