Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki modem do karty SIM na USB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki modem do karty SIM na USB?
From: "Artur S." <Artus@sam.pl.>
Date: Fri, 10 May 2019 17:40:00 +0200

Użytkownik "Artur S." <Artus@sam.pl.> napisał w wiadomości
news:5cd54bc9$1$532$65785112@news.neostrada.pl...
Jestem już w zasadzie pewny, że moje kłopoty wynikają z używania
Win XP po stronie laptopa i Win Phone po stronie smartfona.
Najwyższy czas zmienić i laptopa i smartfona. Od tego muszę zacząć.

Stwierdzę nawet więcej, że wina leży przede wszystkim po stronie
smartfona z WinPhone 8.1 Update.
Zrobilem próbę na Win 10 z tym samym smartfonem.
Na smartfonie, tak samo jak poprzednio, po włączeniu udostępniania
Intenetu przez WiFi pokazała się rozgłaszana nazwa i HASŁO (nie WEP
czy  WPA)
Ta nazwa rozgłaszana pokazała się także na liście sieci na Win 10.
Po jej wybraniu pokazał się napis:
Wprowadź KLUCZ ZABEZPIECZEŃ SIECIOWYCH i pole do jego
wpisania. Po wpisaniu tam powyższego HASŁA pokazał się napis:
Klucz zabezpieczeń sieci nie jest nieprawidłowy. Ponów próbę.
Oczywiście ponowiłem, to samo.

Jeszcze raz powtarzam: moim zdaniem HASŁO nie jest KUCZEM
ZABEZPIECZEŃ, jak mi próbowano wmówić, sugerując, że nie potrafię
prawidłowo wpisać, bo nie rozróżniam dużych i małych liter.

Podsumowanie: Smartfon z WinPnone 8.1 Update przy udostępnianiu
Internetu podaje hasło, a nie klucz zabezpieczeń i nie jestem w stanie
tego zmienić.

Pzdr.
Arur S.