Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 29 Mar 2019 17:07:59 GMT
Witaj Jacek, 29 mar 2019 w
news:5c9e04e5$0$486$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Znalezione przeze mnie w internecie 2 filmy:
> https://www.youtube.com/watch?v=Vk33VL8ZVuM
> https://www.youtube.com/watch?v=nFv-kMQNXpg
> pokazują umieszczenie pasty w ilości ziarnka ryżu i rozprowadzenie
> jej przez nałożenie wentylatora, o czym również tutaj była mowa,
> a nie nałożenie pasty na całej powierzchni.
> Co jest lepsze?

Trzeba to zrobić naprawdę źle, żeby była różnica in minus. Pisałem
wcześniej - zrób sobie próbę. A na tych filmikach widać wszystko.
Niektórzy producenci past nawet mają na stronach instrukcje aplikacji - w
zależności od cpu

https://www.youtube.com/watch?v=EyXLu1Ms-q4
https://www.youtube.com/watch?v=qc7bCC1TmVg
https://www.youtube.com/watch?v=EUWVVTY63hc

Poza tym polecam stosowanie blaszek miedzianych zamiast thermopada na np.
GPU. Do kupienia na allegro - różne grubości.