Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Mar 2019 16:52:08 GMT
Witaj Jacek, 26 mar 2019 w
news:5c9a47c4$0$498$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości

> OK. Tak zrobię. Tym bardziej, że w opisie jest informacja, że ta
> ilość (1g) wystarczy na 2-3 aplikacje. Nie wydaje mi się żebym w
> dającej się przewidzieć przyszłości mógł potrzebować więcej.

He, 1g na laptopowego cpu wystarczy na dużo więcej użyć.
AAB chyba dobrze wypadała w testach OIDP, ale chyba TG2 to była.
> Czy mógłbyś napisać coś więcej o tym nałożeniu?. Nigdy tego nie
> robiłem.

Jak już wiesz - ziarnko na środek i docisnąć. Ale prawie na pewno nie
pokryjesz tak 100% pow. cpu, tym bardziej jeśli pasta jest, nazwijmmy to,
gęsta. Najlepiej żeby po dociśnięciu utrzymać ten stan - nie zwolnić
docisku - bo się powietrze dostanie. Można wtedy leciutko poruszać na
boki heatpipem, żeby troszkę rozsmarować. Sam ostatnio stosuję
bezpośrednie rosmarowywanie kawałkiem miękkiego plastkiu(taki kawałem z
opakowania po tabletkach)
W sumie ważne, żeby nie było za grubej warstwy - idea nakładania pasty
polega w końcu na zniwelowaniu wszelkich nierówności pomiędzy dwiema
powierzchniami.
Zresztą będziesz miał tyle pasty, że możesz sobie spróbować i porównać
obie metody - nałożyć dokręcić i za chwilę sprawdzić jak to wyszło.
Tylko najlepiej przy następnym położeniu wyczyścić i nałożyć pastę od
nowa. Do czyszczenia najlepszy IPA.