Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 27 Mar 2019 08:59:52 +0100
Dnia Wed, 27 Mar 2019 08:46:38 +0100, Jacek napisał(a):

> Pytanie jest tylko takie czy istnieje choćby cień zagrożenia i jaką
> zamowić żeby na pewno metalu w sobie nie miała.

Jak już napisałem, do tej pory nie znalazłem takiej pasty która by
przewodziła (na omomierz). Więc masz małe szanse trafić na taką.
Podejrzewam że z uwagi na strukturę, nawet pasty z zawartością metali
nie będą przewodzić. W końcu pył metalu jest tylko zawiesiną w
nieprzewodzącym medium. Tak czy owak, należy unikać upaprania pstą
wszystkiego wokół :) Pasta nieco twardnieje po wygrzaniu, tak że nawet
jak jej nałożysz za dużo, to się nie rozpłynie po okolicy.
Tu masz nieco informacji o pastach choć nie ze wszystkimi informacjami
się zgadzam:
https://www.morele.net/wiadomosc/jak-wybrac-paste-termoprzewodzaca-jaka-pasta-najlepsza/1627/
--
Jacek