Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 21 Mar 2019 13:15:58 GMT
On 2019-03-21, ń <ku@ta.sie> wrote:
> Tak swoją drogą którego programu użyć do skatalogowania płyt o
> przeróżnej zawartości (muzyka, filmy, zdjęcia, instalki, dane)?

Robię po prostu do pliku ls -lRa (dir'a) i z grubsza tyle. Szukam
grep'em.

To co rozumiesz przez katalogowanie to u mnie dotyczy głownie zasobów
bieżacych / użytkowych typu filmy czy zdjęcia i jest obsługiwane przez
różne oprogramowanie z użyciem takiej lub innej bazy danych i z
refererencją do konkretnych plików (kopii archiwalnych / zapasowych). Te
zasoby są na bieżąco dostępne (NASy itp) więc nie ma potrzeby aby
identyfikowac cokolwiek poza lokalizacją plików w konkretnych fizycznych
archiwach.

Kopie systemów czy dokumentów są wyłącznie w pliku tekstowym (wymienione
ls -lRa) i staram się nadawać im nazwy które sa samobjasniające. Nie do
końca mi to wychodzi, ale się staram :)

--
Marcin