Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski 4Kn w 2019

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski 4Kn w 2019
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 11 Mar 2019 14:53:36 GMT
On Mon, 11 Mar 2019 15:33:37 +0100, RadoslawF wrote:
> Skoro już kupiłeś za małą obudowę to wystaw SSD na zewnątrz. Nie będzie
> hałasował. :-)

Faktycznie, o tym nie pomyślałem. Mam nawet taśmę klejącą gdzieś w
szufladzie - tylko muszę sobie przypomnieć w której.

> Jak wyżej stawiasz oszczędności niż prędkość to twój wybór.

System na tym serwerku wstaje w 4 sekundy. Szybciej mi nie potrzeba :)

> Słabym ogniwem jest jak zwykle człowiek.
> System zawsze można postawić na nowo, dane można zapisywać na RAID który
> masz.

No tak, ale ja mam w życiu ciekawsze rzeczy do roboty niż stawianie na
nowo systemu... RAID już jest i działa - głupio z niego nie skorzystać
dla systemu, narażając się na downtime, roboczogodziny, koszt dodatkowego
dysku, no i złość małżonki która AKURAT TERAZ chciała sobie pooglądać
zdjęcia z wakacji.

Mateusz