Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski 4Kn w 2019

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski 4Kn w 2019
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 11 Mar 2019 14:06:47 GMT
On Mon, 11 Mar 2019 14:54:56 +0100, RadoslawF wrote:
> Dlaczego upierasz się aby dysk systemowy był na dużym i wolnym dysku?
> Robisz system na małym SSD a dane zbierasz na dyskach dużych.

Twoje rozwiązanie posiada, z mojego punktu widzenia, 3 wady:
1. Nie mam tyle miejsce w obudowie miniITX, wejdą tylko 2 dyski
2. Ekologia - po co niepotrzebnie marnotrawić energię na dysk systemowy?
3. W serwerku mam RAID1 (mirroring), który ma zapewniać ciągłość pracy. W
rozwiązaniu z 3 dyskami ten trzeci, pojedynczy, systemowy dysk staje się
słabym ogniwem.

Mateusz