Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamiennik dla karty GT 240, smarowanie łożysk wiatraka, olej

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamiennik dla karty GT 240, smarowanie łożysk wiatraka, olej, towot
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 8 Mar 2019 15:36:01 +0100
"zhbick" news:5c58316c$0$482$65785112@news.neostrada.pl
W dawnych czasach, gdy jako student często rzeźbiłem w g*wnie, zdarzało mi się smarować wiatraczek od Riva TNT2. Smarowanie go olejem pomagało na kilka dni, natomiast gęsty towot wyciszał go na długie miesiące.

To ten silnik zapewne miałeś jakiejś szalonej mocy, albo ten towot był rzadki jak sraczka ;) Przesmarowanie wiatraczka chłodzącego CPU typowym towotem powodowało, że bardzo zwolniał, bo smar był za gęsty i ośka dostawała duże opory toczenia, to już złożony na sucho żwawiej pomykał :) Natomiast kropnięcie w umyte łożysko ślizgowe syntetyka samochodowego rozwijało skrzydła. Kwestia jeszcze rozważenia jak silnikowy syntetyk reaguje z łożyskami ślizgowymi z tworzywa sztucznego.