Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamiennik dla karty GT 240

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamiennik dla karty GT 240
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 02 Feb 2019 09:05:26 GMT
On 2019-02-02, Trybun <cheilmx@jachu.ru> wrote:

> Tylko proste rzeczy. Przepinka zasilania na USB raczej mnie przerośnie.

Asbtrahując od reszty bo nie wiem jak wygląda ten oryg. wentylator na
karcie, to podpinka 8cm elektrycznie zdecydowanie nikogo nie przerośnie.
Po prostu poszykasz takiego z przejściówką

Np.
https://www.bhphotovideo.com/images/images2500x2500/antec_small_fan_80mm_cooling_1101650.jpg

A byłbyś w stanie odszukac zdjęcie tej konkretncej karty i dac tu linka?

--
Marcin