Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamiennik dla karty GT 240

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamiennik dla karty GT 240
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Fri, 1 Feb 2019 23:00:31 +0100
W dniu 01.02.2019 o 13:57, Trybun pisze:

Reanimacja wiatraka na tytułowej karcie pomogła tylko na tydzień. Tak że potrzebuję zamiennika,. Co byście polecali? -  Najlepiej z chłodzeniem pasywnym.

grzebiesz coś w elektronice sam? Jak miałem problem z wiatrakiem w radeonie, to wywaliłem z grafiki oryginalny wiatrak. Pod kartę graficzną, wstawiłem zwykły 8cm wiatrak zasilany z usb. kręcił się prawie bezgłośnie, owiewając radiator i dużą częśc karty. no niestety wyglądał... na domowej roboty stojaczku masakrycznie brzydko.

ToMasz