Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 08 Mar 2019 07:22:22 GMT
On Fri, 08 Mar 2019 01:10:51 +0000, Marcin Debowski wrote:
> J1900 to do NAS nieprzytomny wypas :) no chyba, że masz tam jakieś zfs
> czy coś..

Zmieniłem właśnie po to, by mieć coś nieco mocniejszego. Dla gołego NAS
to faktycznie dużo, ale czasem robię tam także jakiś wielogodzinny
transcoding wideo (skoro pliki już są na NAS, to wydaje się logiczne
przetwarzać je na miejscu). Zdarza się także że NAS robi za grajka mp3
lub radio, a nawet jakieś malutkie VM na tym sporadycznie puszczam do
testów via VNC.

> Apropos, jak Ty skanujesz te serwery, tylko po linkach czy całe pule
> adresowe po porcie 70?

Obecnie tylko linki.

Mateusz