Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Internet LTE, jak najstabilniej, LTE to LAN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Internet LTE, jak najstabilniej, LTE to LAN
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sat, 23 Feb 2019 15:38:50 +0100
mógłbyś mi dać linka do konkretnej wersji openwrt? Szukałem, z kategorii open znalazłem tylko gargulca, ale wcale nie wspiera modemów usb

ToMasz

Dawno to było... Chyba to było to: był to faktycznie Gargoyle (ale jet oparty na OpenWRT), plik ma nazwę gargoyle-1.6.2.2-ar71xx-tl-mr3420-v1-en-squashfs-factory.bin. Linka nie dam, znalazłem u siebie w laptopie.

Zwróć uwagę, jest dla modelu MR3420, a Ty napisałeś, że miałeś MR3220.

I po co Ci to? Moje ogólne wrażenie było, ze nie warto. Nie dawał nic istotnego, natomiast nie miał pewnych funkcji z fabrycznego softu. Niby wspierał modemy USB LTE, ale tak jak napisałem, mojego (Huawei 3372) nie widział. Widział natomiast i działał z modemem 3G (Huawei E3131). Wróciłem zatem do oficjalnego softu i modemu 3G. Potem kupiłem MR3420 v.2.1 i modem LTE zadziałał na fabrycznym sofcie.