Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Internet LTE, jak najstabilniej, LTE to LAN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Internet LTE, jak najstabilniej, LTE to LAN
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sat, 23 Feb 2019 14:19:52 +0100
3.
Kiedyś, w czasach świetności aero2, miałem modem usb podłączony do routera. działało...ale słabo, niestabilnie (tp link mr3220 czy cos takiego). lata później dowiedziałem się urządzenie miało problem z wydajnością prądową na gnieździe usb, co powodowało resety modemu. Czy dzisiejsze routery "dojrzały" do takiej pracy? JEśli tak, to jakie urządzenia nadają się do takiej pracy ciągłej?

Radzę TP Link MR3420 nowszej generacji, która już natywnie wspiera modemy LTE. Mam od ponad 2 lat wersję 2.1 i działa bez zarzutu, tylko trzeba było wgrać nowy firmware z ich strony.

Zresztą mam także wersję 1 i akurat mój egzemplarz nie miał problemów z wydajnością prądową z modemami 3G. Z wgranym OpenWRT modemu 4G w ogóle nie widział i był chyba to właśnie problem niskiej wydajności prądowej.