Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz z długim ogonem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz z długim ogonem
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 12 Feb 2019 21:27:00 GMT
On 2019-02-12, Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote:
> Mam komputer obok po lewej stronie, mysz po prawo, zwykła mysz ma za
> krótki "ogon" by z niej korzystać, korzystam z bezprzewodowej i było by
> dobrze, gdyby nie to że gdy podłączam klucz USB o wyjątkowo dużej
> pojemności to coś jest z portami USB że mysz bezprzewodowa przestaje
> działać a przewodowa działa.

Też tak mam z niektórymi portami USB bo ich obciążalność jest
ograniczona. Najprościej wsadzić ustrojstwo od tej myszy bezprzewodowej
w inny port USB, jesli masz. Jesli jest on na innym hubie
(koncentratorze) to powinno pomóc. Jeśli jest tylko jeden hub, to można
też kupić wspomniany gdzieindziej hub (zewnętrzny) z własnym zasilaniem.

> Jaki model myszy ma jak najdłuższy przewód?

Nie wiem, ale zawsze możesz przeciez dokupić jakiś przedłużacz (kabel usb).
https://allegro.pl/oferta/kabel-usb-2m-przedluzacz-mesko-zenski-usb-2-0-6674147226

0.5-1m pewnie wystarczy.

--
Marcin