Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz z długim ogonem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz z długim ogonem
From: Animka <animka@to.nieja.idm.pl>
Date: Tue, 12 Feb 2019 23:24:57 +0200
On 2019-02-12, Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote:
Mam komputer obok po lewej stronie, mysz po prawo, zwykła mysz ma za
krótki "ogon" by z niej korzystać, korzystam z bezprzewodowej i było by
dobrze, gdyby nie to że gdy podłączam klucz USB o wyjątkowo dużej
pojemności to coś jest z portami USB że mysz bezprzewodowa przestaje
działać a przewodowa działa.

Też tak mam z niektórymi portami USB bo ich obciążalność jest
ograniczona. Najprościej wsadzić ustrojstwo od tej myszy bezprzewodowej
w inny port USB, jesli masz. Jesli jest on na innym hubie
(koncentratorze) to powinno pomóc. Jeśli jest tylko jeden hub, to można
też kupić wspomniany gdzieindziej hub (zewnętrzny) z własnym zasilaniem.

Jaki model myszy ma jak najdłuższy przewód?

Nie wiem, ale zawsze możesz przeciez dokupić jakiś przedłużacz (kabel usb).
https://allegro.pl/oferta/kabel-usb-2m-przedluzacz-mesko-zenski-usb-2-0-6674147226

0.5-1m pewnie wystarczy.

Ja już nie moge sobie wyobrazic korzystania z myszy na sznurku.
Juz parę lat (może z 10) mam mysz radiową na USB, Odbiornik wetknięty do USB. Mysz mozna wyłączyć (na spodzie jest taki suwaczek) oraz drugi przycisk do ustawienia pracy myszy (np., zeby kursor nie latał jak wściekły itp.) Baterie mam na zmianę i ładuję w specjalnej ładowarce. Chciałam kupić taką samą myszkę (żeby mieć drugą w razie czego), ale nigdzie nie ma :-( Kupiłam raz w Carrefourze też jakąś radiową, ale w domu okazało się, że odbiornik był jakoś dziwnie za duży i nie chciał wejść do gniazdka USB. W takim razie nie wiem w jakich komputerach mogą być większe gniazdka do dongli,czy odbiorników radiowych itp.

--
animka