Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 20 Jan 2019 08:29:02 GMT
On Sun, 20 Jan 2019 03:05:42 +0000, Marcin Debowski wrote:
> Po prostu, nie do końca się zgodzę, że jak sobie "z" wybrał DTP na
> jakimś etapie życia, bo np. musiał zapewnić byt rodzinie, to
> automatycznie oznacza, że programowanie nie było(by) jego pasją w nieco
> bardziej sprzyjających warunkach.

Jeśli chodzi o smutny obowiązek zapewnienia bytu, to nie jest on mi obcy.
Pracowałem na pełnym etacie od 19 roku życia. W młodości pracowałem 60h/
tygodniowo - ale nawet wówczas udawało mi się podłubać trochę przy
komputerze w godzinach nocnych lub wczesno-porannych, lub w dzień po
przepracowanej nocy na służbie. Dopiero kilka lat później pasja stała się
zawodem. Dlatego nie wierzę w wymówkę "nie mam czasu na rozwijanie swoich
pasji".

Mateusz