Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 16 Jan 2019 07:58:36 GMT
On Wed, 16 Jan 2019 00:59:48 +0000, Marcin Debowski wrote:
> Upraszczasz zdziebko MZ. Sam mam ze 3 dziedziny, w których widze siebie
> zawodowo (zgodnie z zainteresowaniami) i sa to dość odległe dziedziny.
> Czym więcej masz prawdziwych zainteresowań tym gorzej. Po prostu
> wszystkiego się nie ogarnie, a cos wybrac trzeba.

Na tym polega "zainteresowanie", że jeśli czymś się interesujesz - robisz
to. Hobbystycznie, w czasie wolnym, za darmo. A jeśli nie robisz... No to
widocznie aż tak cię nie interesuje :)

> E tam. Nic specyficznego. Albo lubisz co robisz (i vice versa) albo nie.
> A jak lubisz to zdarza się, że robisz dla przyjemnosci (z ciekawości
> np.) Większość ludzi, którzy wybrali zawody techniczne raczej lubi lub
> lubiło co robi.

Ano prawda, to się sprawdza w zasadzie w każdej dziedzinie. Jednak przy
poważniejszym programowaniu bez tych kilku lat pracy własnej, nie
wyobrażam sobie jak ktoś może być w tym dobry. A przynajmniej ja
poległbym natychmiast, gdybym ograniczał się do zawodowych 7h/dziennie.

Mateusz