Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Docker

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Docker
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 12 Jan 2019 05:07:03 GMT
Pewna aplikacja nie chce działać stablinie pod Windows (7/10) na
FX-8350 (dwie rózne fizycznie maszyny!), ale jak ją odpalić na takiej
właśnie maszynie w vboxie to już działa nie dość, że dużo stabilniej to
jeszcze 2x szybciej. Na razie nie wiem o co chodzi, ale kombinuję jak to
odkrycie wykorzystać. Pomyślałem o Dokerze

Nie mogę się do końca połapać jak działa ten Docker. Czy to wymaga też
guest os czy tylko izoluje aplikację od host os ale może korzystać z
host os jako bazowego obrazu? Odpycha mnie konecpaja odpalania Windows
pod Windows, a szukam sposobu odizolowania rzeczonej aplikacji od
warstwy sprzetowej.

--
Marcin