Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 26 Dec 2018 19:33:09 +0100
Dnia Wed, 26 Dec 2018 19:00:41 +0100, knrdz napisał(a):

> Innymi słowy: "miałeś w rękach" serwer/workstation na dwóch Xeonach i
> zakładasz że cywilny desktop z jednym i5 musi być równie głośny, bo też
> Dell? Mam często kontakt z takimi Dellami, od wersji z C2D po i5
> trzeciej generacji i żaden nie jest głośny.

Delle nie poddają się modyfikacji. Zechcesz wymienić wiatrak? Jak
znajdziesz pasujący. No i spróbuj zrezygnować z jakiegoś - nie da się z
uwagi na konstrukcję biosu nie pozwalającą na wyłączenie alarmu o braku
obrotów. I nie powiesz że komp z conajmniej dwoma wiatrakami pracującymi
powyżej 1000rpm a często i powyżej 2000 są cichsze od takiego w którym
wiatrak jest jeden, pracuje w idle 450rpm a w stress 800.
--
Jacek
I hate haters.