Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NVMe na 2.5"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NVMe na 2.5"
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Thu, 20 Dec 2018 16:48:46 +0000
On 19/12/2018 04:45 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"2late" pvcqnj.60.1@outspace.org

NVMe laczysz przez m.2 bezposrednio do PCIe (najlepiej x4) wtedy, jesli

Dlaczego najlepiej x4? -- IMO im więcej, tym lepiej!

Dokladnie. Cos musialem sie spieszyc. Niektorzy, jesli maja jeden, najszybszy slot, zostawiaja go sobie na grafike.

Szybsza przynajmniej na dłuższą metę, bo buforu ma wolniejsze.
Mnie zależy na doraźnej (buforowej) szybkości -- ale mam tylko
dwie linie PCIe. Maksymalnie dostałem nieco ponad 1.8 GB/s
i zapisu, i czytania.

A to buforowane dane to pokazuje ze dwa razy szybsze, tyle czy to nie jest przypadkiem windowsowego okienka pokazywanie czego tam chce?

Pozdrawiam