Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy czyste plyty CD / DVD sie starzeja ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy czyste plyty CD / DVD sie starzeja ?
From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Wed, 21 Nov 2018 01:43:54 +0100
W dniu 2018-11-21 o 00:31, Marcin Debowski pisze:
Taśmy - tak

Hm, jesteś pewien? Bo ja pamiętam, gdy jeszcze technika magnetowidowa
była nieco raczkująca, że na używanych wtedy taśmach powstawało coś, co
bym określił jako "przesłuch międzywarstwowy". Tzn. sąsiednie zwoje
magnetyzowały się nawzajem, i widać 9a jakoś tak bardziej: słychać) to
było podczas odtwarzania. No ale, jak wspomniałem, to były "młode lata"
magnetowidów, i może w archiwach taśmowych danych cyfrowych już to
zjawisko nie występuje.

--
 Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

"Cokolwiek robisz
   -   rób to dobrze!"

Quidqiud agis prudenter agas et respice finem