Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 14 Nov 2018 00:49:40 GMT
On 2018-11-13, Adam <A@dam.com.pl> wrote:
> Użytkownik "Marcin Debowski" <agatek@INVALID.zoho.com> napisał w wiadomości
> Wg niego to właśnie HDD robił, a nie SSD, jak mu to zresztą zasugerował
> sprzedawca.

Ale zdajesz sobie sprawę, że w nieformalnym j. polskim stwierdzenie że
"ssd robi" oznacza, że ma znaczenie / wpływa, a niekoniecznie mówi o tym
jaki to efekt? Jak już się zaczynasz bawić w kolejnego grupowego mądralę
z doskoku to wypadało abyś chwytał choć takie niuanse.

> Jak widać każdy trzyma się swojej utrwalonej opinii i nawet innych
> opinii nie czyta z uwagą. Można i tak. W końcu każdy może robić
> jak uważa.

Ty się trzymasz swojej opini. To co napisałem, jest oparte na własnym
doswiadczeniu, o czym tez wspomniałem, takoż że mam w swoim bieżącym
laptopie właśnie ten "felerny" niskonapieciowy procesor.

> Macanie w sklepie powie mi co najwyżej czy klawiatura się nie ugina,
> natomiast nic mi nie powie o wydajności. Jakaś "sklepowa" aplikacja,
> podobnie jak aplikacja na pokazach dealerów, może biegać cudownie.
> Ale zgadzam się, że wizyta w sklepie też jest wskazana.

Trzeba odrobiny wysiłku, np. znaleźć taki podłaczony do sieci, lub
poprosić sprzedawcę o podłączenie i wyjaśnić po co Ci to. Jak nie będzie
chciał, to są inni. Ale tak po prawdzie, to na ogół wystarczy poszukac
po sieci recenzji/opinii o tym na którego sie już zdecydowałeś. Ludzie
się chetnie skarżą i Twój ulubiony blogger nie jest tu żadnym wyjatkiem.
Na ogół podają więcej szczegółów i mozna dokonac całkiem dobrego wyboru.
Takie kilkadziesiąt-kilkaset opinii na Newegg czy Amazonie to juz jest
jakas reprezentatywna próbka.

> Myślę, że tutaj już niczego się nie dowiem.
> EOT

Bo nie przyszedłeś się dowiedziec, a w poszukiwaniu potwierdzenia swoich
opinii. W tej rundzie, sugestii najnowszego ulubionego bloggera. To
serio nie moje małpy i nie mój problem więc przynajmniej co do EOTa
mozemy się tu śmiało zgodzić.

--
Marcin