Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 02 Nov 2018 14:17:14 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 2 Nov 2018 13:58:02 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5bdc49c6$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
od "Adam" <A@dam.com.pl>  :
>Użytkownik "Adam" <A@dam.com.pl> napisał w wiadomości
>
>Chodziło mi o to, że pożyczyłbym na chwilę napęd dyskietek podlączany do USB
>i zastosował tę emulację, a potem, w dowolnym czasie, przeglądał tak jak
>dyskietki
>i decydował co zachować.
>Jak inaczej taką emulację można zastosować? Do bootowania tak jak z dyskietki?

O ile mnie pamięć nie zawodzi, to dyskietkę trzeba było zripować do
pliku .ima, po wybraniu tego pliku z menu kieszeń emulowała USB
Floppy.
Niestety oryginał mi się zepsuł, mam Zalmana(straszna kupa, dla
oszczędności dali wyświetlacz LCD, mało czytelny, w oryginale był
OLED, o emulacji czegoś poza ISO na stronie Zalmana cisza)