Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 02 Nov 2018 12:55:11 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 2 Nov 2018 12:21:43 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <prhc05$a39$1@node1.news.atman.pl>
 od Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>  :

>Nie.  Tego powodu przed chwilą zmieniłem laptopa na i7, z C2D całkiem
>przyzwoitego. Nie dało rady, ilośc imbecyli od JavaScriptu rośnie
>lawinowo, samo łaskawe oglądanie obrazka na stronie wymaga 400% mocy
>procesora, klikanie w link niewykonalne bez 4x5GHz. Idą mroczne czasy
>gdzie przeglądanie dziadowskiego allegro pochłania połowe zasobów
>energetycznych kraju na grzanie CPU zimą.
>
>Innymi słowy C2D nie ma już żadnego sensu, mimo że do "wszystkiego" był
>wystarczający.

U mnie to samo, całkiem dobry laptop C2D(2.4 GHz) prawdopodobnie
pójdzie w odstawkę, za wolny, klikam w pole wyboru - 10 sekund
medytacji i łaskawie się zaznacza, zatrzymuję film na YT klikiem - 10
sekund idzie dalej, po czym się zatrzymuje(albo i nie).
Na czterech rdzeniach z HT i 3.7 GHz Turbo jest lepiej, ale za dwa
lata pewnie też do śmieci.
"Javascript w 3 tygodnie" awruk jego mać.