Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 02 Nov 2018 13:29:40 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 2 Nov 2018 13:05:57 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5bdc3d92$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
od "Adam" <A@dam.com.pl>  :

>Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w
>wiadomości
>gldotdd1omu3qcladdq2t8q8ekapsihe62@4ax.com">news:gldotdd1omu3qcladdq2t8q8ekapsihe62@4ax.com...
>Czy możesz napisać jaki model/skład? Czy to też poleasingowy?

To nie mój komputer, jakiś laptop Della, nie pamiętam modelu,
wizualnie to ten:
https://allegro.pl/dell-latitude-e6530-i7qm-16-240ssd-nvs-fhd-klasa-a-i7625676487.html
Procesor pasuje(4 rdzenie z HT).

Warning:
Biznesmeni z Allegro dwurdzeniowe procesory z HT opisują jako
czterordzeniowe.