Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Tue, 30 Oct 2018 10:52:31 +0100
Nie 'Anuluj', lecz 'Nie mam klucza produktu -> Idź dalej' czy jakoś tak.
W sumie to Ty namówiłeś mnie na instalacje Win 10 ;-)
Teraz mogę zrobić obraz systemu i spokojnie wrócić do Win 7 ;-))

O ile z Win 10 i EliteBookami poszło bezproblemowo (jeszcze jedna przyczyna, żeby kupować poleasingowce serii biznesowych), z Win 7 już nie - strona MS:
www.microsoft.com/en-us/software-download/windows7
po wpisaniu klucza z Win 7 który był na kupionym notku (system 2-dniowy tyle ile wysyłka, zapewne zainstalowany przez sprzedającego, nieaktywowany, Product Key inny niż na naklejce, Product ID 00371-177-xxxxxxx-yyyyy, odrzuca mi możliwość ściągnięcia instalki Win 7 - wyskakuje popup z błędem Refer to Message Code 715-123130 i długim numerem transakcji ciekawe dlaczego??

-----
Pyta o kod.
Dalejsz anuluj i po reboocie system jest aktywowany.
Nie upłynął jeszcze miesiąć abym miał pewność, ale wszelkie narzędzia twierdzą że się aktywował.