Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 28 Oct 2018 23:03:10 +0100

"JaNus" 5bd23124$0$509$65785112@news.neostrada.pl

No ale Mateusz swoją rację ma: ważne dane powinny być regularnie backupowane.

Najlepiej bieżąco (bezzwłocznie) bakapować dane z SSD ma HDD. ;) Jeśli ktoś nie łapie sarkazmu -- co z szybkości SSD, skoro trzeba czekać na HDD?...

Jeśli ktoś "nie łapie", to jego problem  :)
A co do zapominalskich, to mnie onegdaj uratował... wydruk. HDD padł, a
z najważniejszych rzeczy miałem tam właśnie wielce istotny kawałek
pracy. Potem go zeskanowałem, z-OCR-owałem, i cioeszyłem się jak te
dziecko, że udało się uratować przynajmniej to.

Ergo: papier może być ostatnią deską ratunku, np. na wypadek koronalnego
wyrzutu materii ze Słońca. Acz dysk, to taka klatka Faradaya, pewnie
wytrzyma.