Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 25 Oct 2018 08:26:18 GMT
On Thu, 25 Oct 2018 10:22:04 +0200, elmer radi radisson wrote:
> Którego seryjna niezawodność zda się na nic, gdy dziecko trąci
> pracującego laptopa albo ów zsunie się z kolan.

Te obecne ponoć mają czujniki przyspieszenia i potrafią zaparkować
głowice w kilka milisekund jak tylko wyczują niebezpieczne
przyspieszenie. Na jakimś wyciągu smartctl nawet widziałem licznik
przekroczeń G.

Czy to naprawdę pomaga, czy to tylko dodatek marketingowy lub broń
przeciw-gwarancyjna nie wiem.

Mateusz