Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 29 Sep 2018 23:31:40 +0200
Cześć.

Mój Acer Aspire 5730ZG powoli przestaje być użyteczny. Mimo upgrade cpu przestaje sobie radzić ze stronami pisanym przez javascriptych imbecyli, ponadto już nie daje rady z H.265.

Czas na zmianę.

Poszukuje laptopa z okolicy i5/i7 z co najmniej 3xxx generacji, uzywanego.

Kilka parametrów które mnie interesują:

a) 1600+ w poziomie na ileś.
b) klawiatura z normalnym touchpadem
c) solidna, być może cała metalowa, obudowa
d) napęd DVD (który i tak wymienie na hdd)
e) USB3.0 co najmniej 2 szt
f) HDMI
g) wygodna klawiatura
h) karta wpierająca dekodowanie video, może być zintegrowany intel jeśli podoła H265.
i) normalny, nie cienki
j) matryca około 13 cali, max do 15.
k) jak by miał *dodatkowe* M.2 to super.

Obejrzalem wiele kandydatów z allegro i skłaniam się ku elitebook z uwagi na solidność obudowy ale zawsze jest jakiś feler, np. 820 G1 ma tylko 1366 pixeli. Wyższy, np. 8760w w zasadzie jest okay, ale nic nie wiem o solidności. Kilka egzemplarzy z allegro ma założone hasła na bios i wygląda na to że to jakiś poważny problem.

Zastanawiam się nad kwotą 1000-1300zł.

Ktoś miałby jakiś pomysł czego szukać?

Mój stary Acer ma zasadniczą zaletę: zero awarii :D Chciałbym aby ten laptop równiez nie był wykonany na kolanie tylko na solidniejszych podzespołach. Miałem kiedyś F-S E4010. To był laptop marzeń z punktu widzenia jakości wykonania.