Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polesingowiec do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polesingowiec do grania
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Tue, 4 Sep 2018 22:13:37 +0200
W dniu 2018-09-04 o 15:50, Chris pisze:

Dzieci dorastają a wiedźmin nie będzie już tańszy.
I tak zastanawiam sie nad kupnem kompa do grania.
Czy komputery tego typu to dobry pomysł?

Zamiast bawić się w stare złomy kup PS4 i będziesz miał po problemie.

A PS4 nie jest dziś starym złomem? ;-)

Nie jest i jeszcze długo nie będzie. PS4 to nie PC, tam gry są optymalizowane pod sprzęt a nie tak że to ty musisz z PC dostosować się do gry. Jako przykład z pierwszego posta, Wiedźmin 3 na PC do super grafiki potrzebuje fill mocnego i7 z grafiką na poziomie GTX1080Ti.
Na konsolę kupuję grę, odpalam i działa jak należy.

Ludzie grający na PC twierdzą ze na konsoli jest za mała rozdzielczość
i za mało klatek na sekundę. To ma oznaczać że działa jak należy.

do tego dodajmy rynek wtórny gier którego na PC nie ma. Czasami wystarczy poczekać parę miesięcy i mieć grę za max 100zł a nawet i sporo taniej gry które kosztowały na starcie >200zł a jak się znudzi to znowu można ją sprzedać.

To niestety prawda, na konsolę kupisz grę w pudełku, gra w pudełku
na PC to program instalacyjny i kody to steama. Właściwą grę
ściągasz z sieci.

Niezależne jest czy nie to u normalnych ludzi dyskwalifikuje
go pazerność firmy. Kupujesz grę za 250zł i dowiadujesz się że
aby pograć po sieci musisz jeszcze wykupić abonament.
Na poprzednich PSach tego nie było.

Zgadza się ALE co miesiąc dostajesz 2 dobre gry w ramach usługi PS+ więc nie jest tak źle. A powiem że jest nieźle jeśli chodzi obecnie o tytuły gier z PS+, wystarczą 2-3 tytuły żeby zwrócił się abonament.

Normalny człowiek chce sobie pograć w sieci na grze którą sam kupił.
A dzieciaka da się przekonać że te dwie darmówki powinny wyrównać mu
straty finansowe.

https://ps-plus.pl/gry/ps4

Pierwsza gra z góry listy, Another World, fajna, grałem w to na Amidze
dwadzieścia siedem lat temu. Takie starocie nie zwróci kosztów
abonamentu. Zresztą moja propozycja brzmi dajcie grać w sieci bez
dodatkowych opłat i ne wciskajcie mi darmowych staroci.
Na PS3 tak było, ale pazerność wygrała.

Pozdrawiam