Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polesingowiec do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polesingowiec do grania
From: "zhbick" <no@spam.pl>
Date: Tue, 4 Sep 2018 15:19:04 +0200
Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13815810-aa1e-46fe-ae94-13d635d2bd80@googlegroups.com...

NIe wiem jak teraz jest z grami chodzi mi o to czy trzeba co trzy lata
kupować komputer żeby dało się grać w nowe gry.

Hmm... Mniej więcej tak właśnie robię :)

Dwa lata temu kupiłem używane i5, 16GB RAM, GTX1060 i SSD nie przekraczając zakładanego budżetu (1,5k PLN) i wykorzystując tyle części z poprzedniego zestawu, ile się dało. Na moje potrzeby spokojnie przez najbliższe dwa, trzy lata wystarczy. Wychodzi, że ta zabawa kosztuje mnie mniej więcej 1 złotówkę dziennie.

Komputer "na długie lata" kupiłem w życiu raz. Ów zestaw za chore pieniądze (na Pentium MMX) musiałem zmienić po roku, żeby móc w miarę komfortowo korzystać wówczas z komputera.