Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polesingowiec do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polesingowiec do grania
From: Bolko <suryga@gmail.com>
Date: Tue, 4 Sep 2018 05:10:56 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 4 września 2018 09:19:27 UTC+2 użytkownik Stregor napisał:

> Skoro kolega Bolko szuka oszczędności, to raczej nie uszczęśliwi go cena
> gier na PS4 znacznie przekraczająca cenę tych samych gier na PC.

Mój pierwsy komp na dzisiejsze kosztował 4000 pln 20 lat temu.
NIGDY wiecej tego nie zrobie.

NIe wiem jak teraz jest z grami chodzi mi o to czy trzeba co trzy lata
kupować komputer żeby dało się grać w nowe gry.
Ewentualnie może poczekać jeszcze no coś.
Sprawa nie jest super pilna ale dzieciaki już mu wiercą dziure w brzuchu
wiec to już tylko kwestia czy na to czy następne Bożenarodzenie :)