Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana grafiki w starszym komputerze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana grafiki w starszym komputerze
From: "zhbick" <no@spam.pl>
Date: Wed, 22 Aug 2018 12:53:21 +0200
Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b7d34ed$0$590$65785112@news.neostrada.pl...

Niby tak ale ja podmieniłem synowi na wakacje :-) i5 Skylake 6500 (chyba) na G4400 to się młody skapował i lamentował że nie może grać na GTX960

Odinstalowanie nVidia GeForce Experience potrafi zdziałać cuda :)

Dla przykładu Wiedźmin 3 na GTX 1060 z procesorem i5 drugiej generacji (SandyBridge) bez tego g*wna trzymał się w przedziale 50-60 FPS a po jego zainstalowaniu (samoczynnie, wraz z aktualizacją sterowników) liczba klatek spadła o połowę...