Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HDMI (komputer) -> DVI (monitor)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HDMI (komputer) -> DVI (monitor)
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 21 Aug 2018 20:45:39 +0200
Cześć.

Czy istnieje szansa aby komputer (AM4 Ryzen G) mający wyjście HDMI i DisplayPort był w stanie pogonić monitor z DVI za pomoca pasywnej przelotki? Na razie pomijam HDCP, interesuje mnie tylko czy wynegocjuja sobie protokół DVI. W druga stronę to czasem działa, czyli jak jest nowy monitor do starego komputera. Ale w tą stronę nie podpinałem.

Jesli nie pogoni, to czy sa jakieś przelotki które przy okazji wydłubią audio z sygnału HDMI na zwykły analogowy jack?