Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana grafiki w starszym komputerze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana grafiki w starszym komputerze
From: cosinus.lu2012@gmail.com
Date: Wed, 22 Aug 2018 00:01:38 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 16:02:48 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
> Użytkownik  napisał w wiadomości grup

> Mniej lub bardziej zależy od gry, ale generalnie różnica na korzyść 1060
> będzie zawsze.
>
> Na Twoim miejscu doczytałbym jednak, czy owa poleasingowa płyta obsłuży
> nowsze karty graficzne - swego czasu trafiłem na poleasingowy komputer z i5
> 2400 na płycie z chipsetem H61 na którym nie ruszała karta żadna nowsza, niż
> GTX 650...

Dziękuję za zainteresowanie tematem.

Niestety, muszę dalej prosić o ewentualną pomoc - nawet nie wiem, jak sprawdzić
kompatybilność płyty z kartą graficzną.
Specyfikacja płyty:
https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-P55M-UD2-rev-11#sp

Da się coś z tego wyczytać, czy na tej płycie pójdzie GTX 1060?

Pozdrawiam.
Michał.