Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Thu, 31 May 2018 09:53:35 +0200
W dniu 2018-05-30 o 14:59, Animka pisze:

Jakoś tak nie pociągają mnie te zakupy wysyłkowe, taki zakup to
ostateczność.
Moją poprzednią drukarkę firmy Lexmark też można było wyłączyć, nie
przeszkadzało jej to wcale w zasychaniu.. Oprogramowanie miała
bajeranckie, ale hardware to zwykły bubel.

Moja nie zasychała. Jak zamieniałeś pojemnik z czarnego na kolorowy i odwrotnie to drukarka ma z boku specjalne miejsce na nieużywany pojemnik, który zapobiegał wysychaniu tuszu. W programie drukarki była w razie czego opcja przeczyszczenia jakby zaczęła kiepsko drukować.

W mojej chyba nie było takiego miejsca. A sam program to absolutnie nic nie daje gdy dysze zaschnięte. Trzeba było wyciągnąć pojemniki i odmaczać w specjalnym płynie. Taka kuracja trwała nieraz i dobę.